איתי ביביטקו זכה במדליית כסף בג׳ודו בטורניר טאלין 2025
09:11 09.07.2025
|
מערכת האתר
מה חדש בראשון
איתי ביביטקו, ממועדון עוצמה ראשל״צ, זכה במדליית כסף בג׳ודו בטורניר טאלין 2025, לקראת אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028
בעיריית ראשון לציון מברכים את הג'ודוקא איתי ביביטקו, תושב העיר: "תעשו הרבה כבוד לאיתי ביביטקו, ממועדון עוצמה ראשל״צ, שזכה במדליית כסף בג׳ודו בטורניר טאלין 2025 - תחרות סבב אירופי יוקרתית שצוברת ניקוד לקראת אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028.
ביביטקו, בן ה-21, הדהים את הקהל עם ניצחונות על יריבים מהולנד, סלובניה, קירגיסטן ואיטליה, והעפיל לגמר בקטגוריית עד 81 ק"ג.
ברכות גם למאמן הראשי היקר פבל מוסין. איתי, גאים בך! תמשיך להצליח!".
.jpg)
צילום: איגוד הג'ודו האירופאי
© אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו. צור קשר
לכל המודעות
לוח נדל"ן

