בעיריית ראשון לציון מברכים את הג'ודוקא איתי ביביטקו, תושב העיר: "תעשו הרבה כבוד לאיתי ביביטקו, ממועדון עוצמה ראשל״צ, שזכה במדליית כסף בג׳ודו בטורניר טאלין 2025 - תחרות סבב אירופי יוקרתית שצוברת ניקוד לקראת אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028.
ביביטקו, בן ה-21, הדהים את הקהל עם ניצחונות על יריבים מהולנד, סלובניה, קירגיסטן ואיטליה, והעפיל לגמר בקטגוריית עד 81 ק"ג.
ברכות גם למאמן הראשי היקר פבל מוסין. איתי, גאים בך! תמשיך להצליח!".
.jpg)