איתי ביביטקו זכה במדליית כסף בג׳ודו בטורניר טאלין 2025

09:11 09.07.2025

איתי ביביטקו, ממועדון עוצמה ראשל״צ, זכה במדליית כסף בג׳ודו בטורניר טאלין 2025, לקראת אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028

בעיריית ראשון לציון מברכים את הג'ודוקא איתי ביביטקו, תושב העיר: "תעשו הרבה כבוד לאיתי ביביטקו, ממועדון עוצמה ראשל״צ, שזכה במדליית כסף בג׳ודו בטורניר טאלין 2025 - תחרות סבב אירופי יוקרתית שצוברת ניקוד לקראת אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028.


ביביטקו, בן ה-21, הדהים את הקהל עם ניצחונות על יריבים מהולנד, סלובניה, קירגיסטן ואיטליה, והעפיל לגמר בקטגוריית עד 81 ק"ג.


ברכות גם למאמן הראשי היקר פבל מוסין. איתי, גאים בך! תמשיך להצליח!".

 

צילום: איגוד הג'ודו האירופאי