ראש העירייה, רז קינסטליך: "אתמול עם כניסת השבת התבשרנו בצער רב, על פטירתו של המשנה שלי וחברי היקר והאהוב, יוסי חממי.
את יוסי אני מכיר מתחילת דרכי הפוליטית לפני כ-30 שנה, עם השנים החברות האישית והפוליטית שלנו התהדקה ובשתי הקדנציות שלי כראש עיר, זכיתי שיוסי יהיה חבר מועצה והמשנה שלי.
יוסי היה אדם מיוחד, זן ייחודי במפה הפוליטית. אדם רב פעלים, בעל ערכים של ארץ ישראל היפה והטובה, אדם חרוץ שנחשב לרואה חשבון מעולה, איש משפחה למופת, נבחר ציבור ישר ונאמן, יו״ר מרכז הליכוד בעיר ובעיקר חבר טוב ואמיתי.
יוסי תמיד היה נכון לעזור למען כל מי שזקוק ובעיקר למען העיר שכל כך אהב ועסק ביוזמות רבות כגון הנצחה, חיזוק הקשר עם הערים התאומות שלנו, חיזוק קשר בין דורי בין צעירים ואזרחים ותיקים, היה חבר בוועדת הכספים והשתדל לאורך כל הדרך לעשות טוב ולתרום מיכולותיו הרבות.
אני רוצה להשתתף בצער משפחת חממי היקרה - אשתו רונית והילדים ירדן ואופיר.
יוסי יחסר לי מאוד בנוף העירוני והפוליטי ובעיקר בתור שותף אהוב ומיוחד. נוח בשלום ובנחת על משכבך חבר יקר, יהי זכרו ברוך".
.jpg)
.jpg)