מור שיחק בעונה האחרונה באדומים אשדוד ובית"ר ת"א בת ים וגדל במחלקת הנוער על מועדון ספורט אשדוד.
מור אמר לאחר החתימה: "שמח לחתום במועדון הפועל ראשון לציון. רוצה להודות להנהלה ולצוות על ההזדמנות, עכשיו נותר להוכיח ולספק לאוהדים כמה שיותר רגעי אושר. יאללה ראשון!"
בהצלחה.
