שתף

חורים באוזניים: יש הבדל בין אקדח חד פעמי לבין מחט?

15:19 11.11.2020 | מערכת האתר

מה חדש בראשון

נכתב בשיתוף עם Valoro | ואלורו העגיל הראשון שלי מבית Studex

 

לא מעט אנשים בשלב כזה או אחר מחליטים לבצע ניקוב חורים באוזניים, כאשר הניקוב עצמו יכול להתבצע באזורים שונים בגוף. אך לא מעט אנשים שואלים את עצמם, מהו ההבדל בין אקדח חד פעמי לבין מחט? מדובר על הדרכים היעילות ביותר לביצוע ניקוב באזורים שונים באוזניים


בכדי שתוכלו ללכת בביטחון לקראת הפרוצדורה עצמה, אנו החלטנו להרים את הכפפה ולספק לכם את כל האינפורמציה הנדרשת. כך בזמן אמת, כאשר תגיעו אל איש המקצוע שמבצע את הניקוב של החורים – אתם תוכלו לדעת איזה מבין האפשרויות תהיה הכי עדיפה מבחינתכם. האם תעדיפו לבצע את הניקוב עם אקדח חד פעמי או עם מחט.


המהירות של התהליך עשויה להשתנות

ההבדל הראשון שצריך לשים אליו לב הוא כמובן ההבדל מבהירות של ביצוע התהליך, כאשר המהירות משתנה בהתאם לשיטה שבה הפעולה מתבצעת. ברוב המקרים שימוש באקדח חד פעמי לצורך ביצוע ניקוב חורים באוזניים יהיה מהיר יותר בהשוואה לשימוש במחט. כך שאם חשוב לכם לסיים את ההליך בצורה מהירה, מוטב שתבחרו לבצע את הפרוצדורה עם אקדח חד פעמי ולא עם מחט.


הסטריליות יכולה להיות קריטית במיוחד

כאשר איש מקצוע עושה לכם חור עם אקדח חד פעמי, אתם פחות צריכים לחשוש מכל נושא הסטריליות מכיוון שמדובר על מוצר חד פעמי. אך כאשר אנו מדברים על מחט, בחלק מהמקרים מדובר על מחט שעשויה לשמש גם אחרים. לכן חשוב מאוד שתוודאו כי אותו איש מקצוע מחטא את המחט, על מנת שאתם תוכלו להיות רגועים מבחינת הנושא הספציפי הזה.

 


משתנה בהתאם למקום שבו מתבצע החור

יש אזורים באוזניים שבהם נהוג לבצע את החורים עם אקדח חד פעמי, ויש אזורים אחרים באוזניים שבהם נהוג לבצע את החור עם מחט. כך שבחלק מהמקרים אפילו לא תהיה לכם את האפשרות לבחור את השיטה המועדפת עליכם, כי תהיה רק אפשרות אחת רלוונטית. כך שאם חשבתם שבכל פעם אתם תוכלו לבחור, אתם צריכים לחשוב שוב – ולוודא את הנושא עם איש המקצוע שהוא האחראי לבצע ניקוב חורים באוזניים. בסוף אתם יכולים לסמוך עליו שהוא יודע את העבודה.


חשיבות הניסיון והמיומנות של איש המקצוע

אומנם הרבה מאוד אנשים מבצעים ניקוב חורים באוזניים, ובאופן יחסי מדובר על פעולה שהיא מאוד בטוחה. אך בפועל הניסיון והמיומנות של איש המקצוע תהיה הרבה יותר משמעותית כאשר הוא יבצע את הפרוצדורה עם מחט. שימוש באקדח חד פעמי הוא יחסית פשוט, ואין יותר מידיי מקום לסיכונים. אך כאשר הפרוצדורה מתבצעת עם מחט, היא עלולה להיות מעט יותר מסוכנת – ולכן המקצועיות של איש המקצוע עשויה להיות קריטית. קחו את הנושא הזה בחשבון כאשר אתם מבצעים ניקוד חורים עם מחט.



למידע נוסף וייעוץ בנושא ניתן לפנות לואלורו העגיל הראשון שלי מבית Studex

© אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו. צור קשר

שתף

לוח ארועים

לכל המודעות

לוח נדל"ן

Loading...