שתף

גם אני מודעת

14:13 20.10.2022 | מערכת האתר

מה חדש בראשון

מאמאנט, בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, תערוך אליפות חגיגית ומיוחדת לציון חודש המודעות לסרטן השד, בשם גם אני מודעת' בהשתתפות של כאלף נשים

האירוע יערך בשיתוף עיריית ראשון לציון, במעמד ראש העיר רז קינסטליך ובשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לציון חודש המודעות לסרטן השד יום חמישי, ה-20.10 החל מהשעה 17:00 באצטדיון האתלטיקה.

"תמיד יש תירוצים למה לא להיבדק - אין לי זמן, אני מפחדת, לא הספקתי. די עם התירוצים, גילוי מוקדם מציל חיים וזו עובדה", אומרת קארין אינס, מנכ״לית מאמאנט.

 


צילום: יוסי לזרוף

 

"גילוי מוקדם הוכח כמפחית את התמותה מסרטן השד, ומעלה את סיכויי הריפוי לכ- 90%״, אומר משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן.

 

עמותת מאמאנט - ליגת אימהות בכדורשת, תציין את חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד באירוע מיוחד בעיר ראשון לציון, בו תיקחנה חלק 1000 נשים.

 

במסגרת האירוע "גם אני מודעת" שייערך באיצטדיון האתלטיקה "גדולי ישראל" 28, ראשון לציון ויחל בשעה 17:00, יתקיימו סדרת משחקי כדורשת שיחלו בהגעה ורישום, מצעד קבוצות, תחילת משחקים, משחק ראווה בין שחקניות חולות/מחלימות לבין מובילי דעת קהל, טקס מרכזי, משחקי דירוג ולבסוף חלוקת גביעים.

 


צילום: יוסי לזרוף

 

בשעה 19:45 יתקיים משחק בין שחקניות מחלימות/חולות לבין קבוצת משפיעניות בהן:

לינוי בר גפן, לינוי אשרם, הדר לוי, ג'קי אזולאי, אלה אייבנדר, אירה דולפין, נעמה קסרי, איציק זהר, ח״כ עידית סלמן, ח״כ לילי מגן, ח״כ מירב כהן, ח״כ מיכל שיר ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי.

 

האירוע, שהפך למסורת מדי שנה, החל בשנת 2014 ומאז מתקיים כסדרו בכל חודש אוקטובר. במהלך כל האירוע 1000 השחקניות תלבשנה חולצות ורודות, ומספר שחקניות מתוכן יספרו "איך ומתי זה תפס אותן?"

 

השנה, בשונה מהעבר, האירוע יתקיים במקביל בשתי מדינות נוספות, ארה"ב ואוסטריה, והם יערכו בפורמט זהה לזה המתקיים בישראל ובהפקתה של 'מאמאנט', בשיתוף האגודה למען המלחמה בסרטן.

 


צילום: יוסי לזרוף

 

קארין אינס, מנכ״לית 'מאמאנט': ״זו השנה השמינית בה 'מאמאנט' מקיימת את טורניר "גם אני מודעת" עם המסר הבריאותי החשוב "לכי להיבדק - בדיקה מוקדמת מצילה חיים". כל שחקנית שמשתתפת בטורניר מתחייבת להיבדק ולהעביר את המסר הלאה לסביבה הקרובה שלה, וכך הפעילות של מאמאנט יוצרות אדוות רבות ומהדהדות את המסר. מאמאנט בדרכה הייחודית, מעבירה מסרים בריאותיים וחברתיים דרך המגרש הספורטיבי, דרך שפת הספורט.

אני מרגישה שהאירוע הוא בגדר שליחות שיכולה לשנות לנשים ומשפחותיהן את החיים ואני גאה ומתרגשת להוביל את הפרויקט לצד מתנדבות רבות ומוכשרות״.

 

משה בר-חיים, מנכ״ל האגודה למלחמה בסרטן: ״האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. הוכח מדעית כי פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן השד ואף מסייעת בהפחתת הסיכון לחזרת המחלה, למי שהתמודדה עם סרטן השד. לכן, השנה אנו שמחים במיוחד לשלב כוחות עם ליגת האימהות בכדורשת - מאמאנט, לאירוע משחקי הליגה ומשחק ראווה להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. גילוי מוקדם הוכח כמפחית את התמותה מסרטן השד, ומעלה את סיכויי הריפוי לכ- 90%. אני קורא לכל הנשים בכל גיל ובכל מצב אם את מרגישה בגוש או בשינוי בשד, חשוב לפנות לבירור רפואי".

 

© אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו. צור קשר

שתף

לוח ארועים

לכל המודעות

לוח נדל"ן

Loading...